Vi främjar forskning och utveckling inom området barn och smärta.

mail@svenskbarnsmartforening.se

HomeUtbildningsdag 9 februari 2023

Utbildningsdag 9 februari 2023

“Vad är det för fel på mig och vem ska hjälpa mig? — Hur kan vi hjälpa barn och familjer hantera ovisshet och bygga motståndskraft vid långvarig smärta”

Svensk Barnsmärtförenings utbildningsdag kommer att hållas på Gamla Karolinska Sjukhuset, Solna den 9/2-2023

Registrering och kostnad:
1500 Kr för medlemmar i Svensk Barnsmärtförening
2000 Kr för icke-medlemmar (blir medlem här!)
Det är samma kostnad för digitalt och fysiskt deltagande. För deltagare på plats så ingår det fika och enklare lunch.

Registreringen är öppet: Anmäl dig här!

Är du redan anmäld?

Många har redan anmäld sig till utbildningsdagen som skulle hållas den 17e november 2022. I och med att utbildningsdagen är nu flyttad har vi informerad alla som har anmält sig.
Man kan välja att deltar i början av 2023 eller avboka sitt deltagande, utan kostnad förstås.