Välkommen med din medlemsansökan i Svensk barnsmärtförening. Ditt stöd är värdefullt för att vi ska kunna fortsätta arbeta för att minimera smärta hos barn och ungdomar i hälso- och sjukvården.
  1. Fyll i alla uppgifter nedan. Eftersom systemet använder en kombination av namn, e-post och telefonnummer för att skapa unika medlems-ID är det viktigt att de fälten fylls i korrekt.
  2. Du behöver också godkänna vår dataskyddspolicy som du har möjlighet att läsa via länken.
  3. Klicka på Registrera.
  4. Du kommer att få en e-postbekräftelse på att din ansökan har tagits emot.
  5. Du får också en faktura på medlemsavgiften som är 150:-. Du kan betala med bankgiro eller Swish.

I början av varje år (mars eller april) skickas en faktura på medlemsavgiften (150 kr) ut via mail till alla medlemmar.

© Svensk Barnsmärteförening 2024. All Rights Reserved.